6 september 2009.

hejhej , idag var det skolan som gällde.
Hade inga speciella ämenen , på håltimman gick
jag , stina , julia & jennifer ner till konsum
och köpte godis.
Jag köpte 4 klubbor , stina köpte 20 stycken :O
haha , stina ba nu räcker nog det hela läsåret.
Frästen så hade vi drama idag på våran svenska lektion
kom det någon kille som skulle ha oss i drama.
Så vi slapp svenskan skönt hihi.
efter skolan åkte jag hem med bussen och så hämtade pappa mig
vid kiosken och så åkte jag hem
och kekade nudlar & kollade på tv (y
Sen så damsäg jag mitt rum.
Sen så åkte jag till målevi och kollade på träningen.
Men jag och amanda gick eldjusspåret istället.
& så tog vi en massa kort.
Men ni får ha det så bra !
I morgon är det 09/09/09 och tänk när klockan blir 09.09
haha :)

Puss emilia.



nudlar (y


jag på eldjusspåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0