höstmarkand + fritidsgården.

hejhej , idag så drog jag och määndyy in till stan & gick och kollade
lite på marknaden. där träffade vi rätt många , filippa & några.
Sen så åkte vi hem & gick till gården.
Där var jag med emmy , ida & märta.
Vi gick runt i sammhället & snackade.
Sen så följde jag & mamma amanda hem.
& så träffade jag sandra & några..
dom körde tjuv & polis med tonåren SMU eller vad det heter
så dom kunde typ inte snacka.
Nu så sitter jag här vid MSN & BDB.
Puss emilia.


jag älskar sockervadd.

ida&jonte. så söta!

märta.

hihi.

märta.




det var alla bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: mämmsi

FUCK YOU EMILIA, DU SKA DÖÖÖÖÖÖÖ :)



PUSSELIPUSSS

2009-09-28 @ 21:24:15
URL: http://memyawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0