H-A-P-P-Y

hejhej , kom hem från skolan nyss , mormor hämtade mig vid bussen.
innan så ringde jag mamma och sa att min data hade gått sönder
då frågade hon vilken data & så sa jag den gråa.
hon ba jag min svarta leptop hemma , så den kan du låna.
jag ba YEES , jag trodde hon hade med sig den när hon var ute och reste.
men jag tror att pappa ska lämna in min data på laning så snart som möljligt.
så nu kan jag blogga , eller ah , dom gångerna hon inte har med sig datan
till jobbet.
Men nu kommer lite bilder på min mössa som mormor håller på att sticka den är snart klar !





den blir nog as bra till vintern!

puss emilia.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

gud vad snygg emilia :D<3

2009-09-30 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0