Guten Abend.



hej hej , sitter här och övar på geografi provet in för fredag.
övar just nu bara på länderna , weei , jag hade inga fel
dom ljusgula betyder att man gissade fel en gång & dom mörkgula att man
gissade fel två gånger.
vi har hela europa länderna + berg + vatten + huvudstäder.
& så har vi matte , tyska , NO & engelska läxa denna veckan.
Åh , jag hatar läxor kommer inte hinna med någon annat.
kommer bara få sitta och studa :/
Idag i skolan hade vi tyska , matte , So , sjöld.
Vi började 9.40 och vi som har tyska , franska eller engelska
slutade 14.20 , det blev ingen lång dag.
Men det gick ganska snabbt.
Sen efter skolan så gick jag med elin hem
vi åt , satt vid datan & pallade äpplen.
haha , det var riktigt kul.
I morgon börjar vi 09.10
då har vi läsning sen matte , NO , lunch
B-språk - spanska för dom som har det.
Så jag har elevensval mendans dom har spanska.
musik & sen svenska så ser morgondagens schema ut.
Nu så ska jag gå ner och äta lite sen ska jag kolla på tv
& sen gå och lägga mig och läsa.
men ni får hade så bra bloggar i morgon.

Puss emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0