22 september 18.03

hejhej , idag började vi våran första lektion kl 10 över nio.
Fast jag åkte så jag var vid skolan klockan halv nio ändå.
Då fick man iallafall 40 minuters rast (y
Första lektionen hade vi tystläsning , läser
den andra boken av twilight haha jag är rätt seg på läsa.
Men dom böckerna är faktiskt bra.
Sen så hade vi rast i 40 min igen
& sen matte & no
sen så hade vi drama istället för elevens val.
sen hade vi musik & svenska.
det var alla ämnen vi hade idag x)
Mamma håller på att göra mat , det blir
fläsk , potatis & löksås.
Mitt favomat ´hihi :)
Men ni får ha en fin dag!
Puss emilia.


haha jag & filippa innan jul.
jag vet att filippa älskar bilden *host*.






Kommentarer
Postat av: Filippa

fiii fan emilia! mitt hår är otroligt fult :o aaahhhh,<3

2009-09-22 @ 18:25:58
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0