i blekinge...

hejhej!

nu är jag hemma hos min moster , har varit hos mormors bror nyss vi kom hem därifrån för en stund sedan.
å vi ska snart äta , i morgon ska vi till graven till mormors lillebror , hennes mamma & hennes pappa.
Sen ska vi gå på stan , och sedan på kvällen ska jag träffa mina kusiner!
det ska bli roligt :)
jag har angelica min kusins rum , hon har flyttat hemifrån så hon sover här när hon är här.
det är data i rummet :p
nu så sitter jag här vid datan och lägger in nummer på min mobil , för dom flesta nummren på min gamla telefon hade jag sparat på telefonen inte på sim kortet , så smart jag är (y
nu ska jag kolla till min farm på farmville så att det inte ruttnar! ha en jätte bra kväll!
puss emilia.


btw , glöm inte andra avenyn i kväll klockan 21.00 på kanal 1.


så här långt ner i landet är jag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0