18.44

hejhej!

dagen har varit hur bra & rolig som helst!
det började med att vi åkte in till stan till badhuset.
var där i en och en halv timme.
han som jobbade där fick typ damp på oss
bara för vi gick in i ångbastun.
han ba kan ni inte läsa eller det står ju 18 år.
jag ba nää för vi har dysleksi(stavning)
sen så åkte vi flera stycken i vattenrutschbana
han ba det är sista chansen sedan åker ni ut!
hahahahah.
iaf , sen gick vi till thai silk
och beställde bord sedan gick vi dit
vid 5 över 12 och kekade.
det var hur gott och mysigt som helst!
vi var där as länge.
sen så åkte vi hem med bussen.
och så gick jag med johanna J hem
vi drack te och kollade på en film.
sedan hämtade mamma mig :)
nu kommer bilder som lina & jag tagit! :)
puss emilia.




maten (yy


nu kommer lite bilder lina tog!



hahahahah fint lisan!



lisan tog bilden tror jag :)

och denna med! :)






hahaha jag bjuder på bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0