2 oktober!

tjoflejt!
jag är bäst på att uppdatera , jag vet!
idag var det skolan som gällde , hade tyska
läxförhör , fick inte göra klart läxförhöret bara för
att hon tyckte att jag inte kunde :O
samma var det med jennifer , vi kunde bara att vi var tvungna att
tänka. om ba ni för om dom på måndag!
och emilia du måste hålla med att du pratar alldeles för mycket!
haha , jag snackar la inte mer än någon annan (a
på idrotten hade vi fotboll det var roligt (y
vårat lag vann.
sen hände det inte så mycket mer.
efter skolan så kom mormor och hämtade mig.
så åkte vi hem till henne och kekade sen åkte vi in till stan
en snabbis.
sen hem igen.
& nu har jag precis kekat mat , och lite godis.
Så nu sitter jag i soffan och kollar på idol!
Men ni får hade så himla bra!

btw , imorn är det första innomhus träningen.
Jag älskar att spela fotboll innomhus! (a

Puss emilia.
nu kommer lite bilder på mina ögon x))
hade verkligen ingenting att göra så tog lite kort!
har tagit bilderna lite under i från . så det ser ut som jag har
as tjocka kinder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0