Disco!

hejhej , discot i går var bra!
lite segt i början men det blev bättre!
jag var med ebba , sanna , amanda , sabbe & johanna
mest.. vi var inne i disco hallen några gågner men vi var mest ute :)
innan discot var jag hos tessan vi gjorde i odning oss.
platta håret och sånt.
jag tog med mig min kamera men när jag
skulle visa en bild , så hade jag inte med mig
batteriet! det satt på laddning hemma för att jag skulle kunna ha
med mig kameran. jag hade så brottom så jag glömde
bort det!
men nu kommer iallafall 2 bilder.
en från i torsdags när vi hade träning
då gjorde emelie A en inbakad fiskbensfläta
i luggen på mej.
och en från i går på ett armband eller nåt.
ha en bra dag!
Puss emilia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0