17.22

hejhej , sorry för min dåliga uppdatering.
har verkligen inte hunnit blogga , igår var jag med
filippa iallafall , det var kul!
vi var i dalsjöfors en stund och kollade
när rahn spelade tennis.
sen så åkte vi hem & keka och satt vid datan.
idag så hade vi 80 minuters SO
sen så hade vi svenska , bild , NO
engelska.
på håltimman åkte jag och stina in till stan
först missade vi bussen sen kom vi när
det var tio minuter kvar tills bussen gick hem
trodde vi men den gick 10 över och 20 i.
så vi kom rätt sent till engelskan.
istan gjorde stina värdens blondiiieee grej
när hon skulle ta ut pengar.
emilia kortet går inte in
jag : ahhaahhhahah du trycker in kortet
där du får minneslappen!
HAHAAHAHAHAHHAHAAH
fail!
men jag & stina skulle till ginas utförsälning
men kom inte ens till knalleland!
nu har jag ingenting mer och berätta.
ha en bra dag!
Puss emilia.




tog kort på frallorna mamma bakade innan.
dom var as goaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0