vindskyddet!

hejhej!

tänkte berätta lite om i går :)
jag var med ebba , så gick vi till vindskyddet och träffade massa
folk. sen drog vi ner till fritidsgården och sen upp igen.
då kom det massa 9:or också.
var vi där en stund till.
det var rätt många som blev lite fulla.
sen gick vi ner till fritidsgården för vi frös as mö.
men det var ändå roligt vid vindskyddet.
sen kom ebbas pappa och hämtade henne.
då gick jag hem till hanna och joakim(filippas mamma och pappa)
för mamma och pappa var där.
fast mamma mötte mig vid gården för hon var ute och gick
med hunden vi åkte där i från klockan tolv.
när jag kom hem så duschade jag för jag luktade rök i hela håret :o
idag så ska jag träna fotboll två till halv fyra
sen ska jag hem till amanda vi ska vara ensamma hemma
för våra föräldrar ska ut och keka.
men hennes storasyster är också hemma: :)
det ska bli roligt.
jag ska lägga in bilder ikväll.
puss emilia.

Kommentarer
Postat av: mämmsi

det var rätt många som blev lite fulla;

emilia, det var MÅNGA SOM BLEV VÄLDIGT FULLA ;')

hihiooo <3

2009-11-14 @ 17:34:24
URL: http://memyawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0