this is it - sämst.

hejhej!


har varit på bio med felicia idag , vi kollade på this is it.
seriöst den var as dålig. jag rekomenderar den verkligen inte :o
men vi hade as kul :))
vi satt och kasta godis på folk. hihi.
och smsa (yy
innan bion så dryyga vi ut två timmar i stan vi gick runt.
vi köpte en stor julmust & energy drink.
haha. och så köpte vi muggar inne på biografan.
när vi hämde upp julmusten , så spillde felicia ut hela sin julmust på golvet.
duktigt duktigt.
vi satt och flabba hela filmen , så dom framför sa till oss (aa
sen efter bion skulle så väntade vi på felicias mamma.
då kom det fram två killar ba när jag "lossades" snacka i telefon.
och ba , får vi låna din telefon eller det kanske vi inte får.
jag ba : nä jag "snackar" redan i telefon.
dom var as packade x)
nu kommer bilder från bion , vi hade värdens bästa plats!
tack för dagen lisan :)<3




super suddig bild :o



våran goa plats :p


hej suddiga bild! :)




suddiga bilder från filmen :O

Kommentarer
Postat av: feeeeelicciaa@bdb

Shhiiiieeeet vad kul vi hade idag !!

Och oj vilka fina bilder det var på mig HOSTHOST

2009-11-07 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0