tennis & bowling!

hejhej!

dagen var rolig.
först spelade jag tennis i två timmar det var rätt drygt men ganska kul. sen efter tennisen gick jag och kekade i matsalen med jessica , maria och linnea. sen vid halv ett åkte vi in till stan till katrinedals bowlingshall. jag spelade med jessica , maria & linnea. det gick la sådär! hihi , men ganska bra iaf! sen så åkte vi med bussen hem och så hoppade jag av i gånghester för pappa skulle hämta mig där för han hade varit hos maria & linneas pappa och kollat på friggeboden eller nåt xd så vi skjusade vi hem dom! :)) sen så åkte jag hem. nu har jag precis ätit mat jag ska städa mitt rum sen ska jag träna friidrott tror jag! bilderna från bowlingen kommer i ett inlägg i kväll! ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0