my day , today and yesterday!

hejhej!

jag fick typ panik innan för mitt internet funkade inte , men nu funkar det som tur var!
igår var jag på new moon med felicia den var as bra! men typ när det hade gått en kvart på filmen blev skärmen helt svart så vi fick vänta i en halv timme på att filmen skulle börja igen eller så fick man lösa ut nya biljetter till någon annan dag , men vi kollade klart! sen så hämtade pappa oss i stan. idag har det varit som vanligt i skolan det har inte hänt något speciellt dirket. nu kommer det några inlägg med olika bilder! bilderna under är från bion med felicia!

btw , jag var ju i ullared i måndags så bilder kommer i ett inlägg senare idag jag lovar , puss emilia!

|


just det ja , mina nya tights som ser urtvättade ut fast dom är helt nya
har jag glömmt att visa. dom är as sköna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0