gällstad med mamma!

hejhej!

idag var det skolan som gällde , vi började tio över nio.
& då hade vi läsning.
Sen hade vi 25 minuters rast
&efter rasten hade vi matte efter matten hade vi NO
vi började med kemi med ann-louise idag. & sen så hade vi elevens val , musik
& sen hade vi INSTÄLLD svenska (yy
så vi slutade tidigt (yy
efter skolan så åkte jag & mamma till gällstad och skulle leta efter fars dag present
till pappa. men vi hittade inget. men jag hittade lite grann :p
(bilder på det jag köpte är nedanför)
På lager 157 så fikade jag och mamma också
jag köpte en pastasallad med kyckling , den är as god!
det var allt jag hade och berätta!
puss emilia.


lacktights med dragkedjor.


leopard tights.

på bilden är allt jag köpte!

1 orange linne
1 grått linne
leopandtights
lacktights med dragkedjor.

Kommentarer
Postat av: E L I N

i vilken affär hittade du lacktajtsen och hur mycket kostade dom? :D

2009-11-04 @ 15:36:55
URL: http://elinlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0