äääälin.

hejhej!

idag så började vi klockan tjugo i tio och slutade tjugo över två.
jag slapp matten idag , eller jag var på vårdcentralen och kollade min rygg
men det var typ ingen fara.
på vårdcenteralen så träffade jag mormor , hon var där fast hos tandläkaren x)
och så var stina med mig där på vårdcentralen.
efter skolan så följde jag med elin hem ♥
vi var i hennes friggebod hon har flyttat in där ni så hon har eget rum i friggeboden.
så himla mysigt & fint!
nu snart ska jag titta på ullared.
först ska jag keka :)
ha de bra!
puss emilia.


gud , jag vill så gärna ta hål i tungan.
så himla snyggt :p
haha , det ska jag göra när jag blir 18
för mamma lär nog inte gå med på det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0