18/11-09

hejhej!

kom hem från skolan för lite mer än en timme sen kanske.
när jag kom hem så hade pappa gjort tacos så det keka jag :)
det var gött! sen har jag inte gjort så mycket mer.
bilder från idag kommer i ett annat inägg för jag hinner inte
lägg in dom nu för jag ska skörda lite på farmville!
hihi , i morn är det elevensval :o så tråkigt!
ska ha tennis och bowling , så tråkigt.
men men. + att stina är sjuk :o krya!
tänk om jag ska spela tennis och bowling med bara killar , mardröm.
ha en bra dag! puss emilia.

Kommentarer
Postat av: Tessan

"Netto", du vet vem jag menar va? Iallafall, han ska spela bowling xD Hahaha!

2009-11-18 @ 17:26:53
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0