00.27



Heejsaan , är i varberg nu.
Var med jullan&elsa och bada innan.
Men det var massa brännmaneter.
Iallafall vi cyklade till koberget
& ställde våra cyklar 20 meter från havet undefär.
Sen så gick vi en bit tills vi såg en brännmanet och
sen flera.
Så vi gick til träslöv för julia sa att det inte fanns några
brännmanter där men det fanns det
så vi gick till baka till cyklarna men när vi kommit till dom så hade
det blivit tidsvatten som det heter när
det blir as mö vatten nästan uppe på land.
Så jullans & elsas cyklar hade vält
& deras kläder låg i havet.
Min cyklel hade inte vält med mina skor hade flytit i väg
i havet och vi hittade INTE dom ! (n
men men,
nu sitter jag här i sängen & ska snart sova tror jag,

Puss emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0