23.58.

hejsan , har precis kommit hem från filippa.
Idag var vi på onyx med hennes mamma , vi satt i något barnrum
& passade lovisa. Lovisa satt på golvet och lekte & vi kollade på film :)
Sen så åkte vi hem & så testade vi lite olika smink variander vi kunde ha på
filippas 80-tals fest.
Efter det så åt vi mat & sen gick vi ut lite
va med alex & jonte :)
Vi kekade körsbär fast dom var sådär.
Nu sitter jag här i min säng & läser bloggar
& bloggar själv så klart :)


puss emilia.


Jag & filippa byggde i hop saker så att den propellen snurrade :)






sorry för mina röda ögon på bilden men jag hade visst ställt in den på röda
ögon på kameran x)


förtfarand fel inställning. (röda ögon)



där var alla bilderna :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0