00.53

det är konstigt på min blogg
ibland går det inte att logga in på den :S
har det hänt så för någon annan ?


just some questions.

Film&böcker.

I taket lyser stjärnorna är Boken eller Filmen bäst ?

min kommentar : jag tycker boken var mest spännande.

T
wilight tycker ni boken eller filmen är bäst.

min kommentar: jag håller på att läsa böckerna men jag tycker båda är bra.


Klädstil.


Tycker ni : 80-tals stilen är snyggare än rock stilen.

Min kommentar: Jag tycker att vissa kläder från 80-talet är coola & vissa inte.
& vissa rock stilar är snygga&vissa inte.


Skate eller hiphop stilen.

hiphop stilen den är verkligen as c00l på vissa personen klicka på http://www.jagkallastessan.blogg.se
hon har coola bilder på hiphop tjejer ibland :)

Vissa tjejer passar i stora kläder typ stora munk jackor & vissa inte.
Samma med killar. men det är en cool stil absolut med hiphop stilen tycker jag är coolast.


snälla svara bara typ

1. boken/filmen
2. boken/filmen
3. 80-tal / rock
4. skate/hiphop


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. boken.

2. ingen.

3. rock

4. skate.

2009-07-26 @ 00:54:34
Postat av: m

1. boken

2. filmen - eftersom jag inte läst böckerna.

3. rock

4.Inget av det.

2009-07-26 @ 12:03:34
Postat av: pluto

1 filmen (har inte läst boken :/)

2. båda

3.?

4.?

2009-07-28 @ 11:05:52
URL: http://jagpluto.blogg.se/
Postat av: Emma

1.Just nu håller jag på med boken.

2.Helt klart böckerna.

3. Vet inte säkert, 80-tal kanske.

4. --

2009-07-28 @ 21:42:15
URL: http://emmisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0