sent inlägg...

hejhej!

nu ska jag berätta om dagen. jag vaknade vid tio över nio , då gick jag ner till datan en stund sedan kekade jag frukost. sen vid ett åkte jag och sanna in till stan och köpte lite julklappar. jag hittade till mormor , pontus , sanna och mamma. och så kekade vi thai mat , as gött! när vi kom hem till sanna slog vi in julklapparna och så tände vi massa ljus och så drack vi julmust och åt lussebullar och julskum. och så bytte vi julklapparna , fast vi viste redan vad vi hade köpt till varandra för vi köpte lika dana xd det var en tröja från HM :) sen så vid nio åkte jag hem från sanna och när jag kom hem , tog jag fram min julgran och pyntade mitt rum , så det är faktiskt riktigt mysigt i mitt rum. nu ska jag kolla lite på tv.  bilder från idag kommer i morn. puss emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0