iskallt!

hejhej!

ska berätta om min dag nu ,  idag i skolan så hade vi inte direkt några vanliga lektioner vi kollade på chokladbollsätartävlingen som georg (stavning) vann! :) sen så fikade vi på tyskan. sedan så gick vi ut och fick med klassen från kvart i ett till tre. vi fikade grillade korv och marshmallows (y det vaar as kallt :o efter skolan så skulle jag och elin in till stan , men vi luktade apa efter att vi grillat och så var vi as trötta så vi orkade inte , så vi var hemma hos elin ist:) det var roligt! i morn slutar vi tio tror jag , då ska jag följa med fanny hem. IDAG ÄR DET EXAKT EN VECKA KVAR TILL JULAFTON :)))) ha en bra kväll , puss emilia!



elin&määndyy!:d<3


elin älskar bilden :z

en as fin sak som sitter i elins friggebod på väggen! :)

elin! :d





ilu! :)))

Kommentarer
Postat av: eeeeeliiiiin

men va är det för bilder millan?!?!?!? ååh, iloveyoutoo.

2009-12-17 @ 20:42:15
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0