22.01

Hejsan , idag så ringde madde och frågade
om vi kunde vara & det var vi.
Jag åkte in till henne istan och
så åkte vi och handlade med hennes
faster , och sen så gick vi ut och fota.
& så gick vi till morfar.
Där fika vi lite.
Sen så gick vi tillbaka till madde och satt vi datan lite
och sedan så åt vi mat.
Vid 6 kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till knalleland
en snabbis till gina. mamma köpte lite saker där.
I mogon ska jag till stan med mormor :)
Kolla in min fotoblogg genom att trycka HÄR.
jag skiver ingenting mer än rubrik sen är det bara bilder.
Nu ska jag instralera (stavning) photoshop.
Hade bra :)

puss emilia.













mer bilder kommer sen.


Kommentarer
Postat av: filippa

svar: haha byxerna la jag upp för någon månad sen på min blogg xD så de har jag inte tagit från dej xD skorna däremot såg jag på din blogg ;)<3

2009-08-04 @ 22:05:30
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0