home sweet home.

tjah , har precis kommit hem från färgelanda denna helgen har varit jätte bra.
Första matchen förlorade vi andra matchen förlorade vi med tredje matchen spelade
vi lika och sista vann vi :)
Sen så gick vi till B-final.
Först ledde vi med 1-0 första halv lek och en bra bit in på andra också
Sen gjorde dom 1-1.
Sen blev det förlängning & sen straffar.
På straffarna losa vi :/
Men vi spelade skit bra !
Discot på lördag kvällen var tråkigt jag tror vi var inne på
discot i 2 minuter sen gick vi hem.
Eller ah , inte alla men några.
Jag och lisan gick och köpte räkmacka
För att vi var hungriga.
Under där vi bodde ( vi bodde på övervåningen) bodde några killar
och så när dom stog under vårat fönster så hälde vi vatten på dom
haha , sen så hade vi vattenkrig men dom skvätte in as mö vatten i våra rum så vi fick
torka golvet lite .
På kvällen i går gick jag lisan & jessi och knackade på killarnas
rutor och sånt as kul.
Bilderna kommer sen för min kamera laggar lite.
Hadet så bra.

Puss emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0