dålig uppdatering.

hejhej , sorry för min dåliga uppdatering.
Men iallafall i går var det 80-tal's fest hos filippa
det var jätte mysigt & kul.
Vi körde ett spel sanning eller konka , jag fick ringa till
en och prata låtsas franska Haha , det var roligt :)
Så sovde jag över med
Elin & Filippa det var också mysigt hihi.
Sen idag så åkte elin hem men jag stannade kvar.
Sen så åkte jag & filippa hem till mig och pyssla lite hahaha =)
Nu har vi hämtat pontus & varit hos morfar i stan.
Tack för en rolig fest & en rolig dag med elin&filippa.

Puss emilia.



http://www.youtube.com/watch?v=OTtelwOgscM

















i en trapp uppgång.







Kommentarer
Postat av: Lina. :)

Du tar verkligen jättefina bilder emilia! och vad ul vi hade på 80-tals festen ,d det blewv verkligen lyckat! :D <33

2009-08-02 @ 22:18:03
Postat av: emilia.

Svar till lina :

tack lina :du med <3:)

ah det var skit kul :)

2009-08-02 @ 22:23:59
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du är fin ;)

2009-08-02 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0