köpt!

hejhej , som ni ser har jag ny design.
Filippa hjäpte mig att fixa den när vi var hemma hos henne.
Idag har jag varit på visko med mamma hittade inget där
jo ett par as fina skor , men dom fanns såklart inte i min storlek.
Men så åkte vi till stan , där hittade både mamma och jag skor.
& så köpte jag ett linne & en scarf fast den ska jag och mamma
ha tillsammans , fast jag köpte egentligen inte sakerna
det var mamma som betalade , hiihih (y
Sen efter stan var jag med filippa :)
Men nu ska jag äta mat & baka chokladbollar. mummmmmmsss.
Puss emilia.



scarf , skor & linne.

dålig bild , sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh snygga skor !:)

Vart har du köpt dom ?:D

nyfiken (A)

2009-10-31 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0