home sweet home!

hejhej!

nu är jag hemma , från blekinge , det har varit kul dom dagarna jag var där.
men ändå skönt att komma hem.
På vägen hem kekade vi donkeeen för jag bestämmde maten & då blev det doonkéeen (y
I blekinge så gjorde jag en ny nyckel med leopard mönster för min hund på min andra
nyckel har börjat slitas ut , gjorde den hos min moster för hon är låssmed eller vad man säger :p
& på vägen hem så köpte jag typ en pyssel sak eller man gör egna julkort , det låter
jätte töntingt men det är faktiskt kul x))
snart ska jag kolla på twilight (aa
Imorgon ska jag & filippa in till stan tidigt vi ska in med bussen redan vi 10
vi ska kolla på tennis x))
& så tror jag att vi går en runda på stan.
Sen så ska hon sova över hos mig :)
det var allt jag hade och berätta.
hade bra!
puss emilia.


Kommentarer
Postat av: feeeeelicciaa

Asså jag ÄLSKAR din nyckel så himla cool !! jag vill ha den !!

2009-10-31 @ 09:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0