18.52

idag så var jag och filippa i stan , sen så åkte vi till hulta
och köpte donken & så gick hanna&lovisa på öppna förskolan.
sen hämtade pappa mig och så åkte jag , pappa & pontus ( min bror)
och köpte nya mobiltelefoner.

I stan med filippa köpte jag en tröja på gina för 99:-
& sen när jag kom hem hade jag fått post
då var twilight filmen i ett packet x))
det stog inte vem eller vad det kommer ifrån :)
kan tänka mig att det var från frida asså förlaget frida.
så den ska jag kika på ikväll :)

nu sitter jag här och lägger in nummer på min nya mobil
är super nöjd med den (aaa

i morgon åker jag till blekinge till mina kusiner , så det kan bli dålig uppdatering :O
men jag får säkert låna deras dator :)))
puss emilia.


tröjan som jag köpte!

Kommentarer
Postat av: Julia :) <3

snygg tröja :)<33

2009-10-26 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0